Kdy si mohu vyzvednout mou objednávku?
O tom, že je Vaše objednávka již připravena k vyzvednutí Vás budeme informovat e-mailem.
Vyzvednutí objednávky je možné celý den, ale pokud je to jen trochu možné prosíme Vás, aby jste své objednávky vyzvedávali až po 14hod. odpoledne. Objednávka na Vás bude čekat 5 dní.
Proč mi nejde vložit do košíku větší množství požadovaného produktu?
Asi máme zrovna poslední kousek, ale určitě již pracujeme na nápravě.
Přišlo mi poškozené zboží/balík
V případě, že Vám přišel již poškozený balíček, prosím nepřebírejte ho od dopravní společnosti. Pošlou nám ho zpět a my Vám hned zašleme nový a snad to s ním dopadne lépe.
Pokud bylo poškozené zboží v balíčku, prosím pošlete fotku poškozeného zboží spolu s číslem Vaší objednávky na e-mail obchod@front-line.cz, ozveme se obratem a dáme to spolu co nejrychleji do pořádu.
Objednal jsem si již před týdnem a zboží stále nikde, co se děje?
Aj! To by se stávat nemělo! Nikdo Vám nedal vědět? Je možné, že čekáme na nějaké zboží do balíčku.
Kontaktujte prodejnu a chtějte k telefonu Nikolu +420 604 363 909, stará se o e-shop a určitě spolu všechno napravíte.
Jak dlouho budu čekat na zboží pokud jsem zvolil osobní odběr v Brně?
Zboží do Brna zasíláme z Prahy, snažíme se, aby to bylo co nejrychleji, ale občas nám štěstí nepřeje.
Obvykle to bývá to 5 pracovních dní.
Pokud čekáte déle, zavolejte nám a podíváme se tomu na zoubek.
Je možné si objednat zboží s velkoobchodní slevou?
Pokud jste již náš zákazník, můžete velkoobchodně objednávat na www.front-line.cz
Pokud nejste, kontaktujte nás. Dáme Vás dohromady s jedním z našich obchodních zástupců.
Pražská 1108
250 81 Nehvizdy - Praha – východ
Tel.: 733 114 079
shop@front-line.cz